Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har jag virus?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag laddade ner en drivrutin till min skrivare som är av märket canon. Sedan tar den bara upp utrymme men går inte att hitta. När jag installerade stod det att den inte var från en godkänd utvecklare men jag ignorerade och installerade. (jag installerade självklart från canons webbplats). Nu när jag ska göra någonting kommer det upp en ruta som vill att jag ska ange mitt lösenord den heter messenger agent. Är detta bra? Jag tycker det verkar som virus

  • Medlem
  • 2015-01-24 22:28

Det står inte "Messages Agent"?

Ursprungligen av alix:

Det står inte "Messages Agent"?

Jo självklart jag hade bråttom när jag skrev detta

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-01-25 04:10

Varför behövde du ladda ner något överhuvud taget? Funkade den inte när du pluggade in den i datorn?

  • Medlem
  • 2015-01-25 10:09
Ursprungligen av edvin03:

Jo självklart jag hade bråttom när jag skrev detta

Varför det skulle vara självklart vet jag inte, men du kanske kan få hjälp här: https://discussions.apple.com/thread/5434828?... Se särskilt inlägg nummer fem.

Ursprungligen av onnyt:

Varför behövde du ladda ner något överhuvud taget? Funkade den inte när du pluggade in den i datorn?

Jag borde kanske tilläga att jag kör med en skrivarserver och då hittade datorn inga drivrutiner men jag vet man ska inte behöva installera drivrutiner

1
Bevaka tråden