Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur ändra signatur i Gmail ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en signatur i Gmail som jag vill ändra. Jag använder Firefox, Safari och Chrome. Tacksam för hjälp!
Göran

I din Gmail: klicka på "kugghjulet", välj settings, bläddra ner till signaturen och ändra. Glöm inte att spara.

Hur lägga in länkar i signatur i Gmail?

Ursprungligen av suddgummi:

I din Gmail: klicka på "kugghjulet", välj settings, bläddra ner till signaturen och ändra. Glöm inte att spara.

Tack! Jag har publicerat 5 böcker som finns hos Adlibris och Bokrondellen. Hur kan jag enklast lägga in titlarna och länkar i min signatur?

Ursprungligen av goranlin:

Tack! Jag har publicerat 5 böcker som finns hos Adlibris och Bokrondellen. Hur kan jag enklast lägga in titlarna och länkar i min signatur?

Du skriver in titlarna och länkar antar jag.. Kedjan i mitten använder du för att länka till valfri sida som har information om din bok/böcker.

Min doktorsavhandling som är en sammanläggningsavhandling "Studies in conflict economics and economic growth" har en kappa (sammanfattande) inledning som finns i www.diva-portal.org/smash/.../FULLTEXT01.pdf
eller onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-6942"
Hur länka bäst?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Du skriver in titlarna och länkar antar jag.. Kedjan i mitten använder du för att länka till valfri sida som har information om din bok/böcker.

http://www.bilddump.se/bilder/20150109225235-79.102.203.138.png

Problemet är att böckerna inte finns på en enda sida och jag vill inte beskriva hur man söker för att hitta dem på olika portaler. Vad göra?

Ursprungligen av goranlin:

Problemet är att böckerna inte finns på en enda sida och jag vill inte beskriva hur man söker för att hitta dem på olika portaler. Vad göra?

Du skrev i ett tidigare inlägg att du har publicerat fem böcker och att dessa finns hos Adlibris. Du menar att de säljs via Adlibris men de finns inte på webben? "Billiga böcker online – Adlibris Bokhandel" - jag är lite förvirrad.

Hur som haver. Det du vill länka till måste ha en URL. Du kan tex länka till en .pdf som du har som utdelad via DropBox eller motsvarande. Det finns många sätt att lösa det på. Själv hade jag skapat en egen webbsida för mina verk och skrivit om dem där.

1
Bevaka tråden