Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes Radio sjunger in julen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inför de kommande storhelgerna har Apples strömmande tjänst Itunes Radio har lanserat en serie nya radiostationer med jultema.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-12-05 16:26

Något som vi verkligen kan glädjas över här i Sverige

Ursprungligen av lappen71:

Något som vi verkligen kan glädjas över här i Sverige

Det finns många även här med amerikanska Itunes-konton

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-12-05 17:34
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det finns många även här med amerikanska Itunes-konton

Det finns men många är nog att ta i ?

Ursprungligen av lappen71:

Det finns men många är nog att ta i ?

Många är ett relativt uttryck, så det beror ju på vad vi jämför med. Hursomhelst, för de som har det och använder Itunes Radio skulle jag säga att det kan vara intressant, så vi rapporterar om det.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-12-06 12:12
Ursprungligen av jakobnilsson:

Många är ett relativt uttryck, så det beror ju på vad vi jämför med. Hursomhelst, för de som har det och använder Itunes Radio skulle jag säga att det kan vara intressant, så vi rapporterar om det.

Sa aldrig att ni inte skulle rapportera om det men majoriteten av iOS användare har ingen nytta av det.

Ursprungligen av lappen71:

Sa aldrig att ni inte skulle rapportera om det men majoriteten av iOS användare har ingen nytta av det.

Ok!

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-12-06 12:38

Men jag hoppas innerligen att det kommer till Sverige snart men tar det lika lång tid som iTunes Match så har vi det tidigast 2018

Ursprungligen av lappen71:

Men jag hoppas innerligen att det kommer till Sverige snart men tar det lika lång tid som iTunes Match så har vi det tidigast 2018

Håller med, det vore hög tid tycker jag!

1
Bevaka tråden