Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mozilla planerar släppa Firefox för IOS

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

IOS har Apples egna webbläsare Safari som standard, men det finns alternativ för den som vill. En av de största webbläsarna, Firefox, finns inte i en IOS-version, men det kommer att ändras framöver.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

IOS har Apples egna webbläsare Safari som standard, men det finns alternativ för den som vill. En av de största webbläsarna, Firefox, finns inte i en IOS-version, men det kommer att ändras framöver.

Läs hela artikeln här

De som valt "annan webbläsare" i omröstningen, 33%, vad använder dom i så fall? Jag är säkert trött i huvet, men kommer fasen inte på nån, eftersom det verkar vara nån poppis-läsare

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-12-03 12:51
Ursprungligen av Elmeholt:

De som valt "annan webbläsare" i omröstningen, 33%, vad använder dom i så fall? Jag är säkert trött i huvet, men kommer fasen inte på nån, eftersom det verkar vara nån poppis-läsare

Just i denna stund består dessa 33% röstande av 1 (en) person, mig

Jag använder Dolphin. När jag testade runt för länge sen så var det Dolphins flik-hantering jag tyckte var allra snabbast och smidigast på iPhone (svep vänster och välj med tummen). Nu när jag vant mig vid den kan jag inte fördra något annnat. Safaris animation vid flikbyte är irriterande och långsamt lull-lull. Chrome något bättre men ändå för mycket bling.

Övriga funktioner i Dolphin som gestures har jag inte sett någon poäng med. Deras egna synk-funktioner (tex så att öppna sidor dyker upp i Safari i OSX med Safaritillägg installerat) var buggiga när jag testade för ett år sedan. Senaste uppdateringen är också lite buggig i renderingen på vissa specifika sidor.

  • Medlem
  • Vadstena
  • 2014-12-04 21:04

Blir så sjukt irriterad över att Safari laddar om fliken varenda gång man byter flik... Bra om det kommer fler alternativ

Rätt många kör väl Chrome.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-03-17 20:54
Ursprungligen av Redaktionen:

IOS har Apples egna webbläsare Safari som standard, men det finns alternativ för den som vill. En av de största webbläsarna, Firefox, finns inte i en IOS-version, men det kommer att ändras framöver.

Läs hela artikeln här

Hört rykten på stan att översättningen och betatestning av denna klient har börjat
just nu kör jag Chrome på iOS på min iPhone 4S men det blir det ändring på Fennec för iOS ska funka för alla telefoner som är iPhone 4 och nyare med iOS 8

// <svensk Mozilla Community översättare och iOS Användare>

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-08-13 12:44
Ursprungligen av Redaktionen:

IOS har Apples egna webbläsare Safari som standard, men det finns alternativ för den som vill. En av de största webbläsarna, Firefox, finns inte i en IOS-version, men det kommer att ändras framöver.

Läs hela artikeln här

Detta är i sluttampen nu första versionen släpps i första veckan av September nu 2015

1
Bevaka tråden