Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rensa SIM-kort i T68i ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-08-08 21:30

Tänkte jag skulle föra över mina kontakter till mitt SIM-kort som backup. Men först vill jag rensa det helt och hållet på info. Men hur 17 gör jag det? Sitter med en T68i.

Mvh
Fredrik

Vad jag vet finns det ingen funktion i t68i som tar bort alla kontakter på sim-kortet samtidigt (jag har inte kollat jättenoga ).

Men om du går in i --> telefonbok --> avancerat --> ringa från SIM så kan du välja en kontakt, men istället för att ringa kan du radera kontakten med c-knappen. Man måste i och för sig ta en i taget, men det är bättre än inget... :rolleyes:

Känns om att det borde finnas en funktion där man tar bort alla samtidigt, någon som vet?

//fredrik

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2003-08-09 00:12

Jag har ett svagt minne från min T68 att när jag går in och väljer "Kopiera alla till SIM" så fick jag en varning om att alla poster på SIM-kortet skrivs över.

Jag kan förstås minnas fel...

Hasse

Citat:

Skrevs ursprungligen av Hasse A
Jag har ett svagt minne från min T68 att när jag går in och väljer "Kopiera alla till SIM" så fick jag en varning om att alla poster på SIM-kortet skrivs över.

Jag kan förstås minnas fel...

Hasse

Du har helt rätt. Funkar på T610 också.

Finns under Telefonbok-> Avancerat-> Kopiera alla till SIM. Då får man just den varningen.

  • Medlem
  • 2003-08-09 10:38

Toppen! Tack för hjälpen. Måste bara säga att jag är glad som valde en "vuxen" mobil när jag nu gick och köpte en i dagarna. Detta är ju en toppentelefon!! =D

/Fredrik

1
Bevaka tråden