Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta användare på CC installation

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis avslutat en anställning och är numera frilansare (vilket inom reklamvärlden är det samma som arbetslös, men låter bättre)
Köpte loss datorn och undrar nu om det på ett enkelt sätt går att logga ut en användare från CC och logga in med en ny? Hade då sluppit att avinstallera hela sviten med tidigare arbetsgivares uppgifter och sedan installera om det med min nya privata licens... Måste ju enkelt gå att bara byta användare.

/martin

Så du äger en cc licens som du inte använder som är likvärdig med den du har? Det borde gå.

Jag har tre datorer och man kan ju bara ha cc på två på en licens så då loggar jag ur dator nr 1 eller 2 när jag behöver jobba på dator nr 3. Jag behöver ju inte ladda ner alla appar igen då.

Japp. Har en full licens "privat". Men den installation som ligger på datorn verifieras mot min arbetsgivares.

Jo... Det går utmärkt och är jätteenkelt. Man måste dock göra det när man är i något av programmen och inte i Cloudmenyn i Finder.

• Längst till höger finns en meny HJÄLP > Loga Ut (och sedan när man är utloggad Loga In).

Ibland är det så enkelt så man missar det.

/

1
Bevaka tråden