Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Notiscenter lästa syns som olästa

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2014-07-17 16:38

När jag tar fram notiscenter på min macbook pro så syns även inlägg som olästa, men de är lästa. Är det ingen direktuppdatering för notiscenter?

Definiera "inlägg".

För mig försvinner inte notiserna efter att jag tex har läst ett mail i AirMail. Tror det är så det ska vara. Kanske är annorlunda om du klickar på notisen som sedan tar dig till programmet i fråga, då borde notisen försvinna (tror jag).

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2014-07-17 17:12
Ursprungligen av barbapappa_86:

Definiera "inlägg".

För mig försvinner inte notiserna efter att jag tex har läst ett mail i AirMail. Tror det är så det ska vara. Kanske är annorlunda om du klickar på notisen som sedan tar dig till programmet i fråga, då borde notisen försvinna (tror jag).

Inlägg var fel ordval. Mail menar jag. Vore bra om man kunde få det synkat på något sätt, men kanske inte fungerar så?

Ursprungligen av genki:

Inlägg var fel ordval. Mail menar jag. Vore bra om man kunde få det synkat på något sätt, men kanske inte fungerar så?

Jag tror inte det. Om du klickar på en notis så ska Mail öppnas och notisen försvinna, inte tvärt om så att säga.

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2014-07-17 18:11
Ursprungligen av barbapappa_86:

Jag tror inte det. Om du klickar på en notis så ska Mail öppnas och notisen försvinna, inte tvärt om så att säga.

Okidoki! Tack ändå

1
Bevaka tråden