Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försvunna projekt i iMovie '10

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är jag i lite panik! Jag har uppgraderat OS till 10.9.2 också uppgraderade iMovie till 10.0.3.

Därefter började jag arbeta i iMovie med ett flertal filmer. Jag har nu för andra gången upplevt att ett projekt (en film) har försvunnit som ett packat projekt (film) från iMovie.

Jag ser filmklipp från filmen i den mapp där projektet (filmen) borde ligga. Men de ligger "huller om buller" med en massa andra filmklipp från andra filmer. När jag suckar och ser att jag skall göra om jobbet med att dra ner de "lösa" klippen till en ny film, och då registrerar projektet igen, får jag upp ett felmeddelande som säger att projektet redan finns. Det betyder att projektet finns någonstans i iMovies databas, men jag kan inte se det.

Måste erkänna att jag inte alls känner mig hemma i den nya layouten av iMovie. Det är något förvirrande var projekt läggs och var händelser läggs. Det ser väldigt klart och tydligt ut på instruktionsfilmerna, men det är långt ifrån det jag upplever i mitt iMovie.

Hjälp någon, var har mina projekt tagit vägen?

/Matts

Senast redigerat 2014-04-17 10:53

Ingen som har något svar eller idé???

Är det ingen som har någon idé på vad som hänt?
Please, hjälp mig!

Dom är inte försvunna, dom har hamnat i en container i mappen "filmer". Tror den heter iMoviehändelser" Om du högerklickar på den och väljer "visa paketets innehåll så ligger allt där

1
Bevaka tråden