Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangent som lossnat på min MBP

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Är det någon på forumet som skulle vilja vara behjälplig med att förklara för mig hur man sätter fast en tangent som lossnat på en macbook pro, skall jag naturligtvis tillägga

vänligen Andre

Senast redigerat 2014-01-08 14:18
Ursprungligen av Andrenr1:

Hej

Är det någon på forumet som skulle vilja vara behjälplig med att förklara för mig hur man sätter fast en tangent som lossnat?

vänligen Andre

Möjligen, men det vore bra om du berättade vad det är för tangentbord.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-01-07 17:57

Det brukar bara vara att trycka dit den. Men kolla så du inte sätter den uppochner, och att den inte är skadad undertill. Det finns små hakar som ska låsa fast den...

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-01-07 18:58

Jag kan inte förklara, men titta på tuben, tex:

Senast redigerat 2014-01-08 14:24
Ursprungligen av kenjon:

Det brukar bara vara att trycka dit den. Men kolla så du inte sätter den uppochner, och att den inte är skadad undertill. Det finns små hakar som ska låsa fast den...

Tack så hjärtligt för er hjälp, jag skall nu försöka att sända in de bilder jag tog på tangentproblemet så ni kan se, så jag inte gör fel. detta är ju lite retligt att den sticker upp och inte sitter fast på tangentbordet. mvh.Andre

här kommer länken till de foton som jag tog på Tangeten och tangentbordet om det kan vara till er hjälp, att hjälpa mig mvh.Andre

Senast redigerat 2014-01-08 14:22

Tacksam om nån av er kunde hjälpa mig mvh. Andre

Ursprungligen av Andrenr1:

Tacksam om nån av er kunde hjälpa mig

Du har redan fått alldeles utmärkt hjälp.

Titta på videon som du fick i inlägg 4.

Mycket bättre instruktion än den hittar du nog inte.

TACK :)

Ursprungligen av reboot81:

Jag kan inte förklara, men titta på tuben, tex:

TACK SÅ HJÄRTLIGT ,jag sitter just nu och sätter dit knappen vad glad jag blev!! Tack alla ni som ställde upp och tog er tid att hjälpa mig. Andre

1
Bevaka tråden