Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa 5s i UK, samma som i sverige??

Tråden skapades och har fått 571 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av tsson:

Äntligen händer ngt "förbereder leverans"?

när beställde du samt vilken modell??

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2013-10-05 10:47
Ursprungligen av eightyseven:

när beställde du samt vilken modell??

25 sept en 5s 32gb vit/silver?,skickas till min syster i uk som skickar hem den..

Ursprungligen av tsson:

25 sept en 5s 32gb vit/silver?,skickas till min syster i uk som skickar hem den..

Jaha, någon har verkligen flyt!
22sept 32 gb space grey "processing"

  • Medlem
  • International user
  • 2013-10-05 12:13
Ursprungligen av Knug Olaf:

Min guld 32gb ligger i "Castle Donnington, GB" sedan klockan 04.14 i morse. Snart bara Borderlinx kvar!

Känns som våra ligger bredvid varandra

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2013-10-05 13:26
Ursprungligen av eightyseven:

Jaha, någon har verkligen flyt!
22sept 32 gb space grey "processing"

Din kommer nog också att ändra status i helgen?

Ursprungligen av zappee:

Känns som våra ligger bredvid varandra

Där verkar min 5S 32 Gb silver ligga också för tillfälligt!

Min verkar ha fastnat i rymden någonstans:)

Lämnade Leipzig på lördag em men har inte anlänt någonstans sedan dess.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2013-10-06 19:39
Ursprungligen av BlackSmp:

Min verkar ha fastnat i rymden någonstans:)

Lämnade Leipzig på lördag em men har inte anlänt någonstans sedan dess.

Brukar inte jobbas på söndagar.

Ursprungligen av dermike:

Brukar inte jobbas på söndagar.

Jo, jag förstår givetvis att det är det som händer - försökte bara vara lite rolig - men det är inte alltid så lätt.

Det verkar som att det inte går något plan Leipzig-ARN lördagar utan helgens flight går i kväll strax före midnatt

Edit: framme i Stockholm vid ett-snåret. Så jag antar att den kommer fram i morgon. Bara den nu inte går till out for delivery direkt för det är trots allt 100 mil kvar:)

Senast redigerat 2013-10-07 05:23

Out of delivery står det på min nu. Alla vi kanske kommer i samma lass tro nu på dagen?

Ursprungligen av westerlu77:

Out of delivery står det på min nu. Alla vi kanske kommer i samma lass tro nu på dagen?

Ni storstadsbor ska alltid ha en massa fördelar:)

Min står fortfarande som Delivery: October.

Jag menar att min har inte anlänt till Borderlinx än, den kommer in idag så du hinner nog före ändå. Kul för dej!;)

Ursprungligen av westerlu77:

Jag menar att min har inte anlänt till Borderlinx än, den kommer in idag så du hinner nog före ändå. Kul för dej!;)

Aha, sorry... Jag är för egocentrerad:)

Edit: Departed facility in Stockholm-Sweded 08:57

Sista delen av resan påbörjad...

Senast redigerat 2013-10-07 09:36
Ursprungligen av pmarriott:

Min står fortfarande som Delivery: October.

Du är inte själv :/
beställde den 22a och är fortf på processing. sjukt irriterande..

Men när blir dom tillgängliga i Sverige egentligen? Hörde december men hittar inget konkret ang. detta? JÄTTELÅNGT borta!

Ursprungligen av primu[s]®:

Men när blir dom tillgängliga i Sverige egentligen? Hörde december men hittar inget konkret ang. detta? JÄTTELÅNGT borta!

Det finns ingenting konkret om den andra vågens release ännu

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2013-10-07 11:10
Ursprungligen av pmarriott:

Min står fortfarande som Delivery: October.

min står fortfarande på " Preparing for Dispatch ",förhoppnings vis händer ngt under dagen,ngn som vet hur lång tid det brukar ta från "Preparing for Dispatch" till "Dispatched"

Ursprungligen av tsson:

min står fortfarande på " Preparing for Dispatch ",förhoppnings vis händer ngt under dagen,ngn som vet hur lång tid det brukar ta från "Preparing for Dispatch" till "Dispatched"

Normalt inte mer än 1 arbetsdag. Om den har fått den statusen i helgen bör den uppdateras till Dispatched senast till imorgon.

Ursprungligen av tsson:

min står fortfarande på " Preparing for Dispatch ",förhoppnings vis händer ngt under dagen,ngn som vet hur lång tid det brukar ta från "Preparing for Dispatch" till "Dispatched"

Ursprungligen av pmarriott:

Normalt inte mer än 1 arbetsdag. Om den har fått den statusen i helgen bör den uppdateras till Dispatched senast till imorgon.

För mig tog det 48 timmar sätt så exakt på båda min telefoner!

Ursprungligen av westerlu77:

Jag menar att min har inte anlänt till Borderlinx än, den kommer in idag så du hinner nog före ändå. Kul för dej!;)

Vi(våra telefoner) verkar flyga tillsammans till Sverige. Enligt Borderlinx kommer våran status uppdateras tills i morgon, har du koll på om det finns något plan som flyger hit i morgon under lämplig tid?:)

(För jag antar att din också är framme hos dom nu? Min status ändrade sig strax efter 10 )

Ursprungligen av Crossbone:

Vi(våra telefoner) verkar flyga tillsammans till Sverige. Enligt Borderlinx kommer våran status uppdateras tills i morgon, har du koll på om det finns något plan som flyger hit i morgon under lämplig tid?:)

(För jag antar att din också är framme hos dom nu? Min status ändrade sig strax efter 10 )

troligen så går de till Leipzig först - men det finns en linje mellan East Midland och ARN så om ni har tur så...

Borderlinx tog emot min telefon kl. 9.16 i morse. Är det så att jag måste betala dem innan den skickas vidare till mig? I så fall hoppas jag på ett mail idag därifrån.

Ursprungligen av Knug Olaf:

Borderlinx tog emot min telefon kl. 9.16 i morse. Är det så att jag måste betala dem innan den skickas vidare till mig? I så fall hoppas jag på ett mail idag därifrån.

Ja, de lär inte utföra tjänsten innan de fått betalt.

Ursprungligen av pmarriott:

Ja, de lär inte utföra tjänsten innan de fått betalt.

Apple tog betalt ungefär när telefonen befann sig över Tyskland, men då vet jag. Tack!

Ursprungligen av Knug Olaf:

Apple tog betalt ungefär när telefonen befann sig över Tyskland, men då vet jag. Tack!

Men du hade innan dess lämnat ifrån dig dina kreditkortsuppgifter. Att pengarna de facto inte drogs från kontot innan telefonen lämnade lagret är en annan femma.

Touch Down!

Ni som har erfarenhet av Borderlinx sedan innan.

Min 16GB blev levererad i Torsdags, 10:34 hade UPS lämnat paketet hos Borderlinx. Strax efter 11:00 får jag mail om att jag har ett paket hos dom. Idag så lämnade UPS paketet 10:46 - Men har fortfarande inte fått mail från Borderlinx, samt att det har inte uppdaterats på Borderlinx-sidan. Hur lång tid kan det ta? Hade jag bara tur i Torsdags? Eller har jag otur nu? Börjar bli lite nervös.....

Ursprungligen av andy_88:

Ni som har erfarenhet av Borderlinx sedan innan.

Min 16GB blev levererad i Torsdags, 10:34 hade UPS lämnat paketet hos Borderlinx. Strax efter 11:00 får jag mail om att jag har ett paket hos dom. Idag så lämnade UPS paketet 10:46 - Men har fortfarande inte fått mail från Borderlinx, samt att det har inte uppdaterats på Borderlinx-sidan. Hur lång tid kan det ta? Hade jag bara tur i Torsdags? Eller har jag otur nu? Börjar bli lite nervös.....

Det kan i ogynnsamma fall ta till nästa dag innan det registreras, beroende på belastningen där. Om de får väldigt många paket på en gång så hinner de inte med.

Ursprungligen av pmarriott:

Det kan i ogynnsamma fall ta till nästa dag innan det registreras, beroende på belastningen där. Om de får väldigt många paket på en gång så hinner de inte med.

Haha, detta är tamejfan komiskt! Fick svar från dig 15:26, 15:28 får jag mail från Borderlinx!

Bevaka tråden