Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Keynote tips tack

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • göteobrg
  • 2013-09-15 20:23

Hej. Jag skall hålla en föreläsning imorgon. Jag styr min keynote med hjälp av keynote remote men jag skulle också vilja spela in hela föreläsningen så att jag kan lägga upp den till elever som är sjuka. Jag vill helst inte stå vid min dator utan rör mig gärna i klassrummet. Finns det något sätt att dels styra keynoten med iphonen och samtidigt kunna spela in ljudet till min keynote via telefonen. Tips på lösningar mottages tacksamt

Jocke

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-15 20:26
Ursprungligen av jockwer:

Hej. Jag skall hålla en föreläsning imorgon. Jag styr min keynote med hjälp av keynote remote men jag skulle också vilja spela in hela föreläsningen så att jag kan lägga upp den till elever som är sjuka. Jag vill helst inte stå vid min dator utan rör mig gärna i klassrummet. Finns det något sätt att dels styra keynoten med iphonen och samtidigt kunna spela in ljudet till min keynote via telefonen. Tips på lösningar mottages tacksamt

Jocke

Hoppas du lyckas få några bra tips här.

Måste dock påpeka att du är ju inte direkt ute i god tid när du halv nio på kvällen önskar tips på lösningar för något du ska göra imorgon

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-15 21:01

Jag tror inte du kan både spela in ljudet och samtidigt köra remote keynote. Antingen eller.

1
Bevaka tråden