Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Information om när forumet "spammas" av artikeltrådar

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Tycker det skulle vara intressant att veta vad det är som orsakar felet. Ni bygger ju på ett nytt forum, kan det vara så att något ni gör kring detta får det befintliga att "löpa amok" ? Eftersom det återkommer cirka två gånger i månaden, baserat på rapporteringarna i den här tråden, känns det mer som en störning som framkallas av något som utvecklarna håller på med än en regelrätt "bugg i systemet" framförallt också e-som detta inte sågs så ofta innan nuvarande ansvariga tog över forumet

Som Maskh skriver - de är helt oberoende, körs på olika servrar med olika databaser. Vad vi vet så är detta en känd bugg i vBulletin som vissa råkar ut för. vBulletin har en intern cache som kan få frispel ibland och då händer de mest galna saker. Som tidigare nämnts kommer vi inte att lägga någon energi eller några resurser på att fixa detta problem eftersom ett nytt system står för dörren endast ett par veckor bort.

Den här artikeln ligger två gånger på "Dagens":
http://www.99mac.se/nyhetskommentarer/301596-artikel-annu-betaversion-os-x-10-8-3-slappt.html

Inte en spamning kanske, men två är ändå en för mycket.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Den här artikeln ligger två gånger på "Dagens":
http://www.99mac.se/nyhetskommentarer/301596-artikel-annu-betaversion-os-x-10-8-3-slappt.html

Inte en spamning kanske, men två är ändå en för mycket.

Hm länken funkar inte men om det är den jag tror det är så såg jag tre exemplar av den...

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Hm länken funkar inte men om det är den jag tror det är så såg jag tre exemplar av den...

Det beror på att dubbletterna är borttagna nu, och länken pekade kanske på en av de numera borttagna.

Jag trodde iofs att alla länkarna var samma, och ledde till samma artikel, men så är det tydligen inte.

Stämmer, det blev 3st av samma, en tog jag bort i morse, den andra missade jag som Jesper länkade till.

Bevaka tråden