Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt iPhone 5

Tråden skapades och har fått 424 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2012-10-26 17:28
Ursprungligen av Zip_THN:

Jag och min fru beställde var sin 5:a 32gig från Telia 21/9. De första två veckorna for beräknat leveransdatum fram och tillbaka flera gånger. Det stabiliserade sig sedan på 29/10. Där har det legat stilla de senaste tre veckorna nu. 29/10 är ju nu på måndag så det börjar ju bli nära nu. Det som känns lite tveksamt är att leveransdatum legat still i tre veckor.
Vad tror ni? Kommer vi att få våra telefoner på måndag?

När man talar om trollen! Fick i dag två SMS som berättade att våra iPhones skickas i dag!

Jag beställde min telefon, 64Gb Svart, från Telia den 11/10, och datumet för leverans har gått från 11:e eller 19:e November till att stå still på 4/12 nu. Dom gånger jag talat med Telia på telefon så har dom "bekräftat" att 4/12 nog är den rimligaste av dom datumen nu. Dock är ju inget säkert än... Dom hänvisar ju även till sin "smartarevardagblogg" för mer info. Men om den är så smart vet jag inte...
Jag hade chans att köpa 64Gb Vit dagen efter lanseringen i butik i Borås, men avstod då jag vill ha en svart...
Väntade på att Mac Huset i Borås skulle få leveranser, men dom fick bara in några 16Gb, och har sedan dess inte hört ett ljud om leveranser, och dom får alla sina leveranser via Telia...
Har inte brytt mig om att kolla andra butiker i Borås, så som Media Markt och annat, då jag inte vill handla av dom.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2012-10-27 11:43

så ser det ut för mig nu

25 okt kl 14:01
Umeå Lb, Försändelsen har lämnats till mottagaren

Antar att dom ringer på måndag

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-12-28 21:13

Beställt svart 32GB från Apple Store.

Uppgraderar från svart 3GS 32GB. Kommer jag märka någon skillnad?

Ursprungligen av planB:

Beställt svart 32GB från Apple Store.

Uppgraderar från svart 3GS 32GB. Kommer jag märka någon skillnad?

Nej, det är såklart samma lur i ny förpackning.

Bevaka tråden