Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3 GB "övrigt" på iPad

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-09-24 21:07

Efter iOS-uppgraderingen har jag 3 GB "övrigt" som tar plats på min 16 GB iPad 3:a. Tips på hur jag kan se vad det är, och framförallt ta bort det?

Det finns en massa trådar om detta på forumet. Kanske hittar du vad du söker här:

https://www.google.se/search?q=site:99mac.se+ipad+övrigt&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en&client=safari

Ursprungligen av Baron:

Ingen vidare länk.
Det finns dessutom inga trådar som beskriver detta i detalj. Jag har letat och skapat en ny tråd om detta utan att den heller gav svar på frågan.

Nej, något gick uppenbarligen fel i länken. Du behöver väl inte låta så sur för det, eller hur?

Verkar helt enkelt inte finnas något bra svar på frågan. Det betyder inte att länken (som var en enkel googling på "site:99mac.se iPad övrigt") inte var relevant. Den kunskap forumet har gällande problemet finns nog där, även om svaren inte är tillfredsställande.

Jag fick helt plötsligt 17 GB övrigt (och därmed 7 GB över kapacitet) på min efter att jag uppdaterat till iTunes 10.7. En omstart av iTunes fixade det.

  • Medlem
  • 2012-09-24 23:54

Du har rätt, ursäkta.

Men faktum är att jag har letat länge efter ett svar på min fråga ovan. Ett problem med alla länkar till Google är statförslag varje länk dit blir det ytterligare en länk man inte vill gå till om man googlar. De flesta länkar leder som sagt till andra trådar som hänvisar tillbaka till Google, döda länkar eller trådar som inte svarar på frågan.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-09-25 00:10

Systeminställningar -> Allmänt -> Användning. Kolla vad som tar upp plats på enheten.

  • Medlem
  • 2012-09-25 06:58
Ursprungligen av joakimo:

Systeminställningar -> Allmänt -> Användning. Kolla vad som tar upp plats på enheten.

Du skrev samma sak i min tråd ovan. Det kanske hjälper TS i den här tråden.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-09-25 08:49

Tack för era svar!
Jag hade naturligtvis sökt här, men inte med Google utan 99macs egen sök.
Fortsätter i Barons tråd.

1
Bevaka tråden