Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa Airport-konsulterna i Sthlm?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag behöver en uppstyrning av nätverket och undrar vilken professionell hjälp jag ska kontakta här i Stockholm för att få bästa Airport-kompetens

Anders

Airport och professionellt låter inte som två ord som hänger ihop.

Airport är gjort för hemanvändare och inget jag skulle köra åt ett företag.

Tack för synpunkten.
Det är primärt hemmaanvändning, med en arbetsplats

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-08-14 14:24

Airport-kompetens som i hjälp med trådlöst nätverk eller kompetens på just Apple routers?

Oavsett så kan du ringa runt till de APR som finns i ditt närområde och fråga efter kompetens. Vet att bland annat Kullander i Malmö har egen expertis inom området nätverk.

Men eftersom trådlös teknik är en "universell plattformsoberoende standard" så kan vilket företag som helst som har kunskapen hjälpa dig.

Vill du försöka själv finns här en väldigt bra artikel från Techworld:
Bättre wlan med bättre radiokunskap - TechWorld

Att förbättra sitt Wifi är verkligen inte rocket sciense om man inte behöver trolla med knäna å har lite pengar och jag kan garantera dig att om du anser att du inte bra Wifi så oavset hur du vrider och vänder på det så kommer du garanterat få bättre Wifi om du köper flera Aiport Extreme ..

Det är faktiskt väldigt enklet och kommer ge garanterat bättre resultat ..

Oavset vad andra säger så har jag inte varit med om en enda gång då ett Roaming NetWork inte har förbättrat Wifi markant ... Alltså precis som du ser på bilderna ett nätverk av sammankopplade Airport Extreme via Ethernet ..

Wi-Fi base stations: Extending the range of your wireless network by adding additional Wi-Fi base stations

1
Bevaka tråden