Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att PMS bara snurrar och inte vill gå igång.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha dragit ut en av mina externa hårddiskar från min Mac Mini ( med senaste version av Lion installerad) står Plex Media Server bara och snurrar i översta programlisten. Alla val som skulle kunna möjliggöra att jag kommer in i programmet för att lägga till och redigera mina filmer är gråmarkerade. Jag kan fortfarande använda Plex Meda Center och alla mina valda film-mappar dyker upp. Inga problem med att visa filmer med andra ord. Men hur kan man få PMS att komma till ro. Det verkar som om den letar något den inte längre hittar?
Har provat att installera på nytt över den gamla versionen, men det hjälper inte. Glömde skriva att jag naturligtvis åter stoppat i den tillfälligt utdragna hårddisken. Finns någon bot mot att PMS hakar upp sig på det här viset?

Var egentligen meningen att detta inlägg skulle ligga i Plex-tråden. Kan någon möjligen flytta inlägget dit? Hittar inte någon delete-funktion.

1
Bevaka tråden