Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes öppnar inte

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2012-06-17 16:51

Hej. Min förfrågan borde nog ligga här utan att behöva leta i två dygn Jag hittade en om iTune från 2004 lät lite väl gammal.

Jag har haft detta problem tidigare men glömt hur man gjorde. Idag efter ett år ville jag kolla om jag hade en speciell låt liggande i iTune, men det var tomt. Därför gick jag in i TimeMachine (Alt) och gick tillbaks 7-8 månader för att hämta tillbaks ett äldre iTune men det gick inte. Inte heller hämta uppgradering som jag beordrades att göra.
Vet någon vad jag behöver göra. Jag kör på en ett år gammal iMac 10.6.8 64 bit.

Tack
Kalle
http://i1023.photobucket.com/albums/af353/Spender19/Skrmavbild2012-06-17kl163647.jpg

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2012-06-17 17:53

Jag löste problemet själv. Jag raderade det gamla iTune och laddade ner ett nytt från Apple-iTune.
Tack.

Ursprungligen av iKalle:

Jag löste problemet själv...

Det var nog tur att du löste det själv, för frågeställningen och problembeskrivningen är ju totalt obegriplig.

"idag efter ett år" - Ett år efter vadå?
"det var tomt" - Vad var tomt? Hela iTunes-biblioteket, eller vad?
"gick tillbaks 7-8 månader" - Det hjälper väl inte om problemet uppstod för ett år sedan?

Och det heter iTunes, inte iTune.

Jag menar absolut inget illa, men om man vill ha hjälp så får man ju skriva så att folk förstår.

1
Bevaka tråden