Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webbläsare som funkar med Lion

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

(och jag börjar direkt med att säga att jag vet inte om diskussionen ska ligga här eller i forumet om system Tycks alltid lägga inlägg fel så antagligen är det här också fel)

Jag undrar alltså vilken webläsare som funkar bäst med Lion?? Safari äter ju minne nåt kopiöst - jag har ofta många flikar och fönster öppna. Firefox går inte alls, hela datorn är nere på 90-tals hastigheter.... Opera är också segt, så vad återstår??? Eller är det nåt fel med just min dator som bara krånglar???

Vilken version av Safari kör du? Får för mig att de fixat det i den senaste versionen.

Annars kör många Chrome idag.

Jag har 5.1.2. Ska prova med Chrome och se vad som händer (nu kunde jag till ex inte skriva färdigt hela svaret innan den krånglar och står och tuggar och tuggar och.......)

Ursprungligen av Greta723:

(och jag börjar direkt med att säga att jag vet inte om diskussionen ska ligga här eller i forumet om system..

Inget av de två alternativen.

Din fråga gäller att hitta en mjukvara. Då lägger vi tråden under "Mjukvara". Och eftersom det inte är någon specifik mjukvara (typ Apple, Adobe eller Microsoft), så lägger vi den under "Övrig mjukvara".

/Mod

1
Bevaka tråden