Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pajar min iPhone hörlurarna? Mystiskt fel.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Jag har en iPhone 4 som jag köpt ny. Aldrig jailbreakad.

För ett år sedan köpte jag ett par nya hörlurar att träna i. Efter några månader så blev det märkbart lägre volym på höger hörlur. Inte helt tyst men väldigt lågt.

Köpte ett par Ear jays. Efter 2 månader samma sak.

Köpte ett par till hörlurar av märket Philips och idag, 2 månader senare så händer SAMMA SAK!

Jag har provat med min sambos lurar och då är volymen precis lika i båda.

Någon som har någon aning om det kan ha något med iPhonen att göra eller har jag haft megamaximal otur? Jag slänger inte runt med mina lurar utan hanterar dom på ett vanligt vis.

Någon som upplevt något liknande?

Har du gjort rent i lurarna?

Japp.

j579

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-14 19:26

Kan inte vara så att det är 3,5 mm:s sladden/piggen det blir fel på under din träning? Glapp eller liknande. Den kanske blir lite påverkad genom att sladden ligger dumt under träningen kanske?

Mycket möjligt men det hände även på Ear-Jay lurarna som jag aldrig tränade med.

Dock så testade jag nu ett par av lurarna i min sambos samsung mobil och det är samma problem där.

Suck... Jag kallas ju Shrek eftersom jag lyckas paja allt.

jaja, jag har garanti på lurarna så jag få väl byta.

Även jag har på kort tid lyckats haft sönder två Koso In-Ear hörlurar vid användning tillsammans med min iPhone 4, precis samma sak hände för mig att ljudet vart sämre på en av hörlurarna. Detta var i samband med att jag var ute och jogga. Vad det beror på har jag ingen aning om och numera så kör jag bluetooth hörlurar...

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-14 22:32

Fukt i hörluren? Från svett i örat?

Jag körde vattentäta lurar som man ska kunna skölja under kranen så nej..

1
Bevaka tråden