Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skrivare till Macbook Pro

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag måste börja med att säga att jag är helt ny när det kommer både till Mac och 99mac! Tänkte se om ni experter kunde hjälpa mig med en sak. Jag är ute efter en skrivare till min Macbook, vill ha något som inte är så värst dyrt eftersom jag är student :/ har ni några bra tips, det finns ingen lista på kompatibla skrivare att finna någonstans? Såg att apple hade lagt ut en länk, men att de tagit bort den. Nåja, är i alla fall tacksam för svar

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-10-01 17:06

Välkommen till forumet!

Frågan om billiga skrivare passande studenter har nyligen diskuterats i denna tråd:

http://www.99.se/kringutrustning/289164-billig-kvalitativ-skrivare-till-student-intresserad-trakiga-textutskrifter.html

Det skadar aldrig att använda forumets egen sökmotor för att hitta svar på det mesta du undrar över.

Ursprungligen av jahve:

Det skadar aldrig att använda forumets egen sökmotor för att hitta svar på det mesta du undrar över.

Jo, det gör det nog för att den är urusel.

Men lägg till site:99.se i Google-sökfältet så händer det saker.

Oj vilka snabba svar! Jag kollade faktiskt i sökmotorn först, men dök upp en massa om bara HP, och den skrivarn var jättedyr! Men ska kolla in dem andra också.

Det finns ingen anledning att skapa en ny tråd när det redan finns flera som behandlar samma ämne, så jag stänger här. Fortsätt gärna i någon av de befintliga trådarna.

/Mod

1
Bevaka tråden