Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstiga bilder i galleriet

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har inte varit speciellt tydliga med vad bildgalleriet ska användas till. Därför kanske det inte är så konstigt att resultatet är en väldigt mysko blandning bilder.

- Bilderna ska ha någon koppling till Mac.

alternativt

- Bilderna ska ha någon koppling till 99mac.

I övrigt kan ni väl lägga upp bilderna på er egen hemsida?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-06-16 19:14

Gör det något, egentligen? Varje användare har ju ganska begränsat utrymme, vill de fylla det med skit så varför inte?

Håller med. Jag trodde galleriet skulle användas helt enkelt som ett slags bildforum för oss på 99mac…

Misstänker att jag är en av de som åsyftas Visst, jag kan plocka bort 7 av de 8 bilder som fyller 300 kB om det är något problem, jag har ju ändå mitt eget bildgalleri på 50elva.no-ip.com/bildgalleri. Tyckte det var lite kul att plocka ut russinen ur kakan och dela dem med mina fellows 99macare

Scootern har ju i allra högsta grad med 99mac att göra, eftersom den är anledningen till ditt namn. Däremot känns ju bland annat Svanen lite långsökt.

Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Scootern har ju i allra högsta grad med 99mac att göra, eftersom den är anledningen till ditt namn. Däremot känns ju bland annat Svanen lite långsökt.

Ok, 6 av 8 då Dessutom är ju scootern macifierad - titta noga på bensköldens "hörn"!

Jag skulle gärna samla "ryktesbilder" och andra macrelaterade bilder i galleriet...

Kom ihåg att vi är alla nybörjare vad gäller galleriet - det kommer växa fram under dom närmaste månaderna.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-06-17 01:05

Jag skulle gärna se att de ansvariga var lite tydligare från början. Jag plockar härmed bort mina bilder.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-17 02:56

Plockar bort mina också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-17 03:01

Borta.

1
Bevaka tråden