Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple annonserar på idg

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2011-04-18 10:07

Jag har inte sett detta förut, nytt för mig iaf

På IDG finns en annons som direkt går till appe store.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-04-18 11:29

Men det är väl bara en Mac Pro-look-a-like produkt för att matcha pedanten i dig? Inget med Apple att göra således.

  • Oregistrerad
  • 2011-04-18 12:06
Ursprungligen av frazze:

Men det är väl bara en Mac Pro-look-a-like produkt för att matcha pedanten i dig? Inget med Apple att göra således.

AppleStore har väl med apple att göra?

Det står ju inte Apple eller AppleStore någonstans - kan det inte bara vara så att G-Drive gänget föredrar att använda AppleStore som återförsäljare?

  • Oregistrerad
  • 2011-04-18 12:30
Ursprungligen av Björnström:

Det står ju inte Apple eller AppleStore någonstans - kan det inte bara vara så att G-Drive gänget föredrar att använda AppleStore som återförsäljare?

Jo jag tänkte på det också, tyckte dock det verkade lite konstigt. Enligt G-Tech G-Drive Q 1TB - Extern hrddisk - Hitta lgsta pris, omdmen och information så finns det en jäkla massa ÅF, varav apple store är den klart dyraste - men visst kan det vara så. Det är ju ovanligt att en tillverkare rekommenderar just en specifik ÅF, även om det hänt att exempelvis dustin gör kampanjer tillsammans med HP eller liknande, då får ju dustin marknadsföringsbidrag. Undrar om apple får det

1
Bevaka tråden