Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När inget implementeras i indexhibit

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag förstår inte vad det är som har hänt och jag sätter mitt hopp till att någon här vet..
Helt plötsligt kan inget jag gör i indexhibits cms implementeras, jag klickar på spara och det som var innan förändringen är tillbaka. Vad är det som kan vara fel?

Jag har kollat permissions, både själv och one.com har meddelat att allt ser bra ut.

News : development

Någon som kan ge råd?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-03-28 19:27

Använder indexhibit en databas (typ MySQL)? Hur funkar din användare mot den, har den fulla rättigheter mot den?

Det finns en databas, MySQL... Jag tror att användaren har rättigheter, hur kan man testa det?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-03-28 20:22

Enklast är om du ar en fel-logg någonstans. Jag antar att inställningarna (från One?) är sådana att fel inte printas ut på skärmen. Oftast hamnar de i istället i en loggfil. Var den finns på ett One-konto har jag dock ingen aning om. Men i den skall man kunna se om det är ett MySQL-fel eller ett php-fel.

Kollade med one.com, errors för både php o mysql är enabled, inget loggas utan skrivs direkt på sidan. Men inga errors kommer upp när jag gör någon förändring, allt bara återställs.

1
Bevaka tråden