Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fikasugen vid 07.00 i Stockholm City - tips på ställen?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag släppte precis av min fru vid Centralen för att hon ska åka bort över helgen. Tänkte smyga in på något bra fik och sätta mig några timmar och njuta av morgonkaffe med morgontidningarna. Men jag hittade ingenting.

Nästa gång vill jag ha bättre koll - vilka tips på fikaställen som har öppet 07.00 på en lördagsmorgon har ni?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2011-03-12 09:29

Närmaste Starbucks? Nähä, justja, då måste du gå genom säkerhetskontrollen på arlanda

Om det är just runt centralen du vill hänga så skulle jag rekommendera en hotellfrukost. Clarion Sign?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-03-12 10:29

McDonalds tvärs över kanske... de har väl kaffe i alla fall. Och WLAN...

  • Medlem
  • 2011-03-12 11:48
Senast redigerat 2011-03-12 12:04
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-12 12:04

Nu minns jag inte vad stället heter då jag inte längre bor i Sverige, men senast jag var i samma sits satte jag mig på det café som finns om du går Vasagatan förbi centralen (inte mot gamla stan utan norrut) så går du förbi Nordic Light Hotel. Precis bakom hotellet på Vasagatan så finns det ett café som både har WLAN och öppet tidigt på morgonen. Finns även ett annat ställe mitt emot men är dock för litet men otroligt bra service.

Inne på centralen också finns det ett okej café.

  • Medlem
  • 2011-03-12 12:07
Ursprungligen av 20hz:

Nu minns jag inte vad stället heter då jag inte längre bor i Sverige,

Får man sämre minne av att emigrera? (Det minns inte jag... )

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-03-12 12:39

Fint att dom serverar glutenfritt bröd också, inte många ställen som har det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-12 12:02

Baron: Vete-katten har inte öppet 07.00 en lördag.

  • Medlem
  • 2011-03-12 12:06

Jag missade att det var lördagar det gällde. Jag har själv varit i samma sits när jag tagit tidiga flyg till stan men haft ett par timmar tills dess att mötena börjar. Vetekatten är trevligt och öppnar 7.30 på vardagar.

Det blev biltvätt i Danderyd på tom mage och brunch i Täby istället. Solen skiner så det var läge för skinande bil

1
Bevaka tråden