Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utskrift på varannan sida, HP LJ 1022

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-02-17 13:18

Kan någon vänlig själ hjälpa mig..?

För ett tag sen försökte jag vara miljövänlig och ställa in skrivaren på dubbelsidig utskrift. Det fick konsekvensen att den nu bara skriver ut varannan sida och varannan sida är tom.. Sen hänger skrivaren sig o behöver starta om... Miljövänligt blev d ju på nåt sätt..., men så fel.

Fakta:
MacBook Pro
HP Laser Jet 1022
Timecapsule
Trådlös utskrift

JAg har ingen aning om vad jag gjort....

HJÄLP

Ursprungligen av annen:

För ett tag sen försökte jag vara miljövänlig och ställa in skrivaren på dubbelsidig utskrift.

Vad händer om du ändrar tillbaka det som du har ändrat i inställningarna?

Berätta gärna också vilken version av OSX du kör. Det kan underlätta att veta detta, om vi ska leta nyare drivrutiner t.ex.

Det finns tre olika modeller av skrivaren - 1022, 1022n och 1022nw. Vilken har du?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-02-17 14:46

Hej Jesper
Tack för att du försöker hjälpa mig.

Skrivaren är en "ren" 1022, inga tillägg

JAg kommer inte ihåg vad jag ändrade på, men vet att jag försökte få till dubbelsidigt när eländet började. Idag när jag går in tex i Word o kollar Arkiv/Skriv ut/ layout så är fältet "Dubbelsidigt" omarkerat och gråtonat(icke påverkbart).

Ska jag försöka ta bort drivrutinen helt o hållet och köra en uppdatering o ladda ner en ny drivrutin? Jag har redan tagit bort skrivardrivrutinen från dialogrutan Skrivare i systeminställningar och installerat den igen utan resultat...

OS X 10.6.6

Ursprungligen av annen:

Ska jag försöka ta bort drivrutinen helt o hållet och köra en uppdatering o ladda ner en ny drivrutin?

Ja, du kan ju prova.

HP-skrivardrivrutiner uppdatering v2.5.2 för Mac OS X v10.6

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-02-17 15:45

blev ingen skillnad, tyvärr....

1
Bevaka tråden