Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilstereo med iPhone

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-15 16:39
Ursprungligen av ;:

Var inte det här en ganska enkel lösning som gör precis det man vill?

  • Avstängd
  • 2010-12-16 10:04
Ursprungligen av ;:

Snyggt stilrent och praktiskt utom i ett fall, om man vill iPhonen som navigator, hamnar liksom på fel ställe för det, iaf i min bil.
Kanske blir en iaf när man vet lite mer, och paddan blir navigator

  • Avstängd
  • 2011-01-15 15:04
Ursprungligen av ;:

Tänkte förbeställa den för $299 (EU versionen), men avbröt då frakten från frankrike skulle bli $132??? och hantering $25 dvs $456 totalt. Får väl vänta tills den hamnar i Apple Store, förhoppningsvis då utan hela detta påslag.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-01-16 10:43

Jag mailade dem och de säger att en svensk återförsäljare kommer i slutet av januari

Ursprungligen av ;:

Problemet är väl för det första att om man har en modern bil så sitter det redan
en bilstereo monterad.

Det andra är att den är faktiskt inte snygg...

Ja, jag tycker då AUX-ingången mellan sätena i min Yaris är en bättre lösning jag
Funkar bättre än både iTrip och iPod connection kit som jag använt i tidigare bilar.

  • Medlem
  • 2011-01-16 12:18
Ursprungligen av ;:

Sopig om man inte vill titta på den när man använder den. Jag kan tnka mig att den är betydligt me trafikfarlig eftersom den kräver att man tittar på den för att trycka på olika knappar. På en bistereo lär man sig annars var resp knapp sitter så att man kan sköta den utan att släppa trafiken med blicken.
Min kusins färstmö körde ihjäl sig för att hon rattade på radion.

Ursprungligen av Baron:

Sopig om man inte vill titta på den när man använder den. Jag kan tnka mig att den är betydligt me trafikfarlig eftersom den kräver att man tittar på den för att trycka på olika knappar. På en bistereo lär man sig annars var resp knapp sitter så att man kan sköta den utan att släppa trafiken med blicken.
Min kusins färstmö körde ihjäl sig för att hon rattade på radion.

En vettig synpunkt, dessvärre så känns det som att de flesta radioapparater idag är på väg bort från den enkelheten...

  • Medlem
  • 2011-01-16 12:19
Ursprungligen av ;:

Har den ens radio?

Ursprungligen av Baron:

Har den ens radio?

The oCar’s built in RDS tuner ensures...

1
Bevaka tråden