Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på portfolio 2.0

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som somliga av er vet, så har jag för ett par år framöver bestämt mig för att fokusera på Webdesign och Webutveckling. Medan jag studerar på egen hand och även när jag ska gå en interaktionsdesign-utbildning så vill jag ta enklare uppdrag. Dels för att hela tiden koppla det jag lär mig till verkligheten och dels för att det är bra träning på alla möjliga vis. Så nu har jag gjort en portfolio med enbart webdesign för att kunna få kunder.

www.klaranilsson.com

På ett amerikanskt forum tryckte de på att jag borde vara mer fokuserad på en specifik marknad och när jag vet vilken marknad jag vill till så vet jag även hur portfolion ska se ut. Jag är nyfiken på hur ni på forumet här i sverige/europa (där jag ändå tänker vara verksam) ställer er till det.

Så nu har jag bantat ner sidan, valt att inte visa allt jag kan utan vara lite mer "fokuserad".

Vad får ni för intryck av den? Vad kan jag förbättra? Även feedback på arbetena i sig är välkomna såklart.

(Jag har kvar att skriva en text om mig själv som känns mer kopplat till den här verksamheten, göra den engelska versionen.. lägga in någon rekommendations-text från tidigare kunder är också på g)

Jag la till pingvinerna och gjorde även en version med svart namn men tänkte den kanske var tråkig? http://klaranilsson.com/files/bannerKlaraNilsson2.png

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-12-27 01:49