Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Elgiganten föredrar Apple

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vid mitt besök på El-Giganten i Sundsvall så hittade en annorlunda placering av ett Apple-klistermärke som jag tycker att man skulle kunna dela med sig av här.

När jag påpekade för försäljaren att det är lite av en skymf mot Apple att sätta ett klistermärke på en Samsung-skärm så fick jag följande svar: ".. men den vill vara en Mac".

  • Medlem
  • 2010-12-12 01:47

Jag undrar vad Apple tycker om denna stygglese?! Säljaren kommer att brinna i helvetet!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2010-12-12 02:34

Dellskärmen som jag har kopplad till Macen på jobet har oxå ett Applemärke på sig. Den behöver det för att inte känna sig utmobbad..

Alla Windows-användare på mitt jobb – några hundra – har som skrivbordsbild en av standardbilderna från Mac OS X Tiger.

Ursprungligen av Christian Å:

Alla Windows-användare på mitt jobb – några hundra – har som skrivbordsbild en av standardbilderna från Mac OS X Tiger.

Vet de om det.
Låter annars som en fniss-grej från IT-avd...

Störtkul.

Ursprungligen av Goflorp:

Vet de om det.
Låter annars som en fniss-grej från IT-avd...

Störtkul.

Ett hyss från mig.

IT-avdelningen tog då central kontroll över alla Windows-burkar och beslöt då att användarna inte skulle få ändra bakgrundsbild själva. De bad en bild från inhouse-byrån och fick standardbilden för Mac OS X.

De hade ingen aning om att det var från Mac OS X. Men de gillade den.

/c

Ursprungligen av Christian Å:

Ett hyss från mig.

IT-avdelningen tog då central kontroll över alla Windows-burkar och beslöt då att användarna inte skulle få ändra bakgrundsbild själva. De bad en bild från inhouse-byrån och fick standardbilden för Mac OS X.

De hade ingen aning om att det var från Mac OS X. Men de gillade den.

/c

Haha - dagens bästa

har man inte ekonomin eller något annat till att köpa Mac får man nöja sig med klistermärken man fick från sin iPod.. Dock är väl dom i detta fall mindre om jag inte minns fel:p

1
Bevaka tråden