Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Live feed: Apple-event "Back to Mac"

Tråden skapades och har fått 132 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag som inte slagit till på en iPad än känner nog att det blir en air istället...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-10-20 20:37

när jag laddar ner facetime for mac Apple - FaceTime for Mac så laddar den ner iwork09 trial. hmmm FEL?

Ursprungligen av djdisc:

när jag laddar ner facetime for mac Apple - FaceTime for Mac så laddar den ner iwork09 trial. hmmm FEL?

Fixat nu.

Ursprungligen av akerstrom:

Fixat nu.

inte för mig jag får iwork09Trial...

Ursprungligen av Patrick:

inte för mig jag får iwork09Trial...

Skumt, det flashade till en ursäkt på sidan du länkade till, sen kom rätt länk. Jag har laddat ner och testat, funkar finfint!

Ursprungligen av akerstrom:

Skumt, det flashade till en ursäkt på sidan du länkade till, sen kom rätt länk. Jag har laddat ner och testat, funkar finfint!

Vad har du för upplösning med isight kameran?

Ursprungligen av akerstrom:

Skumt, det flashade till en ursäkt på sidan du länkade till, sen kom rätt länk. Jag har laddat ner och testat, funkar finfint!

efter mycket klickande så fick jag ner den:D

Facetimekamera på den nya airen och gamla isight på alla andra. Blir inte kul att använda facetime från de äldre datorerna då.

Jäkligt klent med nyheter på Lion. App store som kanske var största nyheten kommer till SL. Likaså face time. Lätt besviken. Lite sugen på Air dock.

Ursprungligen av Code Red:

Jäkligt klent med nyheter på Lion. App store som kanske var största nyheten kommer till SL. Likaså face time. Lätt besviken. Lite sugen på Air dock.

Det kommer väl fler saker i Lion innan sommaren...

Ursprungligen av Goflorp:

Det kommer väl fler saker i Lion innan sommaren...

Så klart men deras teasers sög. Ok, inte mycket jag saknar i SL men det är inte mitt jobb att hitta på nya features. App store har jag saknat sen jag testade Ubuntus installationshanterare och tänkte att Apple skulle kunna sätta skruv på något liknande. Men mission control o fullskärm känns jävligt torrt. Bara Jobs kan få fullskärm att låta innovativt.

Ursprungligen av Code Red:

Så klart men deras teasers sög. Ok, inte mycket jag saknar i SL men det är inte mitt jobb att hitta på nya features. App store har jag saknat sen jag testade Ubuntus installationshanterare och tänkte att Apple skulle kunna sätta skruv på något liknande. Men mission control o fullskärm känns jävligt torrt. Bara Jobs kan få fullskärm att låta innovativt.

Varör så gnällig?

2 nya burk i 4 versioner.
En ny iLife med massor av news i tre program
iChat ända ut till luren
Appstore inom 3 mån
Dessutom går det förbannat bra för Apple

Var glad för fasen. på andra sidan staketet händer inte mkt spännnande.
Ngn ny låda eller en ny fläkt eller så...

Flyttade ett gäng inlägg om nya MBA till den för ämnet skapade nyhetstråden.

Bevaka tråden