Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobilt datanätverks fliken är borta?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har en iPhone 4 JBad o upplåst med ultrasn0w och allt har funkat perfekt ända tills igår då mitt internet slutade fungera på telefonen, internet över 3g o edge. Nu visar det sig att hela den fliken med mobilt datanätverk har försvunnit så att jag inte kan ändra APN osv manuellt. Jag har telia men när jag går in o kollar på "Om" inne på inställningar så har jag operatörsinställningar AT&T 7.0. Detta fastän jag gång på gång tryckt på uppdatera operatörsinställningar när rutan ploppat upp inne i iTunes. Någon som har tips på vad jag kan göra? Självklart har jag återställt o gjort om ett antal gånger...

Tack på förhand!

Återställ nätverksinställningar och testa.

Har gjort det ett antal gånger men det har inte hjälpt det heller.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-19 07:19

Återställ telefonen.

  • Medlem
  • Värnamo
  • 2010-08-25 10:41

Du kan prova med enn annan operatör 3, telenor, tele2/comviq och se om det fortfarande står AT&T, Prova att installera om/uppdatera ultrasn0w.
Och viktigast se till att du har dina ssh sparade i cydia om du ska ominstalera den till 4.0.1 (Bra att ha är AT&T alt Aktiveringskort för att aktivera telefonen om du återställer den)

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2010-09-02 19:19

Hade samma problem, den försvann helt. Fick återställa den helt.

1
Bevaka tråden