Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Identifiera musiken i iPhonen?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-05 23:49

Det är så att jag blev utsatt för ett ett virus igår, och jag hann aldrig kopiera över all musik till min externa hårdisk och jag var tvungen att fabriksåterställa min dator, nu undrar jag ifall iTunes kan känna igen min iPhone så att jag inte blir tvungen att ladda ner (köpt musik...) all musik jag hade på min hårddisk och inne i iTunes?

Om du har musiken på iPhonen finns det program som kopierar över musiken. Det är den ändå lösningen som jag har prövat.

Mac: iSkysoft SyncPod - iPod to Mac transfer - iPod/iPhone transfer, copy music, movies off iPod/iPhone to Mac or iTunes
Pc: Transfer iPod to iTunes, copy iPod to PC and iPod to computer

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-06 11:45

Jag vill inte vara allt för petig, men jag undrar ifall du vet någon sådan som är gratis?
Eftersom de som kostar men är gratis att testa bara kopierar över typ 25%?

Har du köpt musiken på iTunes brukar det funka att få tillbaka den genom att logga in och ladda ner musiken igen.

Ett bra ställe kolla efter programvara kan vara Mac OS X Software Updates and Mac OS X Downloads - VersionTracker , prova en sökning på "iopd copy music" osv, du hittar säkert flera program.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-06 17:08

Jag har en PC, inte råd med någon Mac
Musiken är köpt via spotify, minns inte vad deras sammarbetspartner heter, men det vore enklast att kopiera över allt, jag hittade något som heter iFunbox, tor jag, men den stängs av när den identifierat ett par låtar, jag hann bara kopiera över 20% typ om inte mindre...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-08-07 12:56
Ursprungligen av iFly:

Jag har en PC, inte råd med någon Mac
Musiken är köpt via spotify, minns inte vad deras sammarbetspartner heter, men det vore enklast att kopiera över allt, jag hittade något som heter iFunbox, tor jag, men den stängs av när den identifierat ett par låtar, jag hann bara kopiera över 20% typ om inte mindre...

Jag köpte det programmet, var klart värt pengarna (för mej).

1
Bevaka tråden