Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Computer Sweden säger att Scott Forstall lämnar Apple

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av ibish:

...Ironin i mitt inlägg framgick visst inte.

Nej.

Jag anser i princip att ironi i skrift utan smiley är inte ironi. Åtminstone i den här typen av skrift.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-19 00:24
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Nej.

Jag anser att ironi i skrift utan smiley är inte ironi.

Då var ju det ironiska att jag trodde att jag var ironisk.

Ursprungligen av ibish:

Då var ju det ironiska att jag trodde att jag var ironisk.

Nu är vi lite offtopic. Så jag tycker att vi lämnar ironi-sidospåret nu...

/Mod

  • Medlem
  • 2010-07-19 00:49

Ingen som dumpade kommentarerna?

Ursprungligen av Baron:

Ingen som dumpade kommentarerna?

Tänkte inte på det...

  • Medlem
  • 2010-07-19 07:58

Martin Wallström skulle kopierat Allt om Mac istället, dom skrev nämligen en korrekt artikel.
Dock uteblev ju sensationsrubrikerna så idg kanske inte skulle publicerat artikeln;)

Scott Forstall twittrar? - Allt om Mac

Utav c.a. tio kommentarer var det väl sju som tyckte att skribenten var ute och cyklade, en som tyckte att det var början på slutet av Apples existens och två som tyckte att han som tyckte det var ute och cyklade på längre tur än skribenten.

På något sätt var det här droppen. Jag har egentligen inte gillat MacWorld (eller IDG) på väldigt länge. Det har bara varit nyheter som man läst om en dag innan, och med AB-rubriker. Igår och idag har jag faktiskt plockat bort allt IDG-material ur mina RSS-bokmärken och Top Sites. Det finns mycket bättre nyhetskanaler där ute. 99.se är en av dem.

Jag håller med dig Capeman. Allt tjafs från idg är sen länge borta ur mina bevakade rss-flöden och lika glad, om inte gladare, är jag för det. Ibland snubblar jag fortfarande in på deras sida, mot bättre vetande. Arbetar på att bättra mig på den punkten...

  • Administratör
  • Lund
  • 2010-07-20 10:31

Jag lägger en slant på att han använt babelfish eller googletranslate.

"Bland annat har det talats om en form av stötdämpare som ska kunna avhjälpa mottagningsproblemen om antennerna hålls fel"

Nog för att skyddet kallas bumper och dämpar stötar men stötdämpare i Sverige är väl något helt annat?

Frågan är hur man håller antennerna fel?

Bevaka tråden