Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill egentligen bara...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...tacka 99mac.com! Jag är lite novis när det gäller forum och MUG:ar. Dock inte på Mac:en som jag jobbat med sedan 1988. Men man stöter ideligen på problem eller frågeställningar, och jag måste säga att feedback:en som man får här på 99mac.com är fullständigt LYSANDE! Många råd och tips har jag fått som hjälpt mig och mina nära och kära.

Dock så har jag varit -i min lycka över lösningarna- dålig på att tacka för svaren. Jag vet inte om det är kotym, det blir ju lätt en "chat-känsla" då.

Men nu tänkte jag iallafall passa på att tacka er alla för excellent jobb och empati. -Keep up the good work!

Nu är det bara 99macPub och en öl som gäller som nästa steg.

MVH

Nilexsson

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nilexsson
Nu är det bara 99macPub och en öl som gäller som nästa steg.

Du är hjärtligt välkommen till nästa träff!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nilexsson
Nu är det bara 99macPub och en öl som gäller som nästa steg.
MVH
Nilexsson

Varför inte mjukstarta med en 99mac/99musik espresso-provnings kväll?!? Vi har 2 platser kvar att fylla. Kolla in denna tråd!

Du bor ju väldigt nära så det är ju bara att "slinka förbi".;)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-26 18:54
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nilexsson
Dock så har jag varit -i min lycka över lösningarna- dålig på att tacka för svaren. Jag vet inte om det är kotym, det blir ju lätt en "chat-känsla" då.

Tackmeddelande är mer än en artighetssak tycker jag. Ofta är det ett trevligt sätt att bekräfta att en lösning fungerade. Ett bra och trevligt avslut på tråden helt enkelt. Eller vad säger ni andra?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-26 19:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av acke
Tackmeddelande är mer än en artighetssak tycker jag. Ofta är det ett trevligt sätt att bekräfta att en lösning fungerade. Ett bra och trevligt avslut på tråden helt enkelt. Eller vad säger ni andra?

Absolut. Mycket bra formulerat Acke!
Det är dessutom bra för framtida läsare av tråden, som då får ett tydligt svar på om det fungerade eller inte.

1
Bevaka tråden