Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple-kompatibel mobil med Mp3?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-24 16:06

Behöver hjälp att hitta en Apple-kompatibel mobil med Mp3 walkman-fuktion? Vill inte ha en iPhone och vill max lägga 1000 kr. Samsung har en modell som heter GT-E2120 vars programvara endast finns för Win. Några förslag?

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-10-24 18:18

Nokia har mac-mjukvara till sina telefoner så att de funkar med iSync och för att överföra musik genom iTunes. ITunes synkar den mot genom att man får lägga upp en spellista med vad man vill överföra så hämtar den innehållet i den.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-11-02 09:54

Flyttade tråden till rätt underforum.
/Admin

  • Medlem
  • 2009-11-03 00:04

Har en SE Satio och den funkar klockrent med all musik utom FairPlay-skyddat. mycket bra ljud är det också…

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-03 00:32

Allt som DoubleTwist stödjer borde också fungera.

//Rob

Synk-problem med SE Naite

Har en alldeles ny SE Naite via jobbet och räknade med att den skulle synka lika bra som min gamla SE. Icke så! Feisars plugin (se ovan) möjliggjorde fungerande iSync, till en början (igår) nu vill det inte. Musik eller bilder vill sig icke, vare sig via BT eller USB. Min frus W302 funkade direkt ur lådan...! Fast den tillverkas tydligen av Alcatel, om det nu har någon betydelse. Hittar inga fungerande syncprogram på nätet heller. Några ideer? /Sigvard

  • Medlem
  • 2009-11-13 19:43
Ursprungligen av Sigvard Svensson:

Har en alldeles ny SE Naite... Hittar inga fungerande syncprogram på nätet heller. Några ideer? /Sigvard

Kan detta vara något: Sony Ericsson - Support - Softwaredownloads - Detailed - Sonyericssonisync - Naite?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-19 07:04

Min fru har en Naite och vi har försökt med USB-kabel och den liksom kopplar ner sig och låser Finder.

I Systemmeddelanden står det om USB transaction time out osv.

Ska prova att uppdatera firmware på den, kräver tyvärr en Windows-datorn, men jag tar jobbet laptop.

Sjukt irriterande att S-E bara har Windows-snack på sin hemsida, förutom en rad för iSync-stöd.

1
Bevaka tråden