Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flera flikar som startsida i Safari

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I Firefox som jag använt tidigare (bytte tillbaka Safari igen eftersom den är snabbare och synkar med min iPhone) kan man få flera flikar att öppna som startsida(-or). Detta går inte i Safari, eller?
Någon som vet?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-07 21:09
Ursprungligen av quattrozack:

I Firefox som jag använt tidigare (bytte tillbaka Safari igen eftersom den är snabbare och synkar med min iPhone) kan man få flera flikar att öppna som startsida(-or). Detta går inte i Safari, eller?
Någon som vet?

Det är inte exakt samma sak, men Top Sites fyller väl ungefär samma funktion? Då ser du också vilka sidor som fått nytt innehåll. (Försöker själv indoktrinera mig i Safari, har mest suttit i FF sen det kom, mest för RSS-hanteringen)

Du skapar en mapp med de bokmärken som du vill ha som startsidor under bokmärken >> bokmärkesrad sen klickar du i autoklicka. Sen har du en länk i bokmärkesraden i safari som du bara behöver klicka på för att alla bokmärkena ska öppnas i ett fönster med flikar. Skitbra! Så har jag haft det länge.

Bra tips! Smart! Stort tack!

1
Bevaka tråden