Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Control Center visas på nederländska

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Har ett konstigt problem på min iMac, laddade ner Logitech control center till min mus
och när jag öppnade paketet för att installera så stog det på Nederländska.

Jag gick vidare, och senare kan man ju välja språk så jag valde engelska i brist på svenska
sen när installationen var klar efter omstart så öppnar jag sys.inst. väljer Logitech control center "LCC" och det står på nedreländska likt förbannat, och jag kan ej hitta vart man ändrar det, om det nu går? Vet att jag haft samma problem med engelska versionen av Pages innan svensk vers. kom.

Det var LCC installer ver. 1.0.4 hämtat på svenska logitech sidan till mus LX7.

Dator iMac 3.06.GHz Intel core Duo
Mac osx 10.6.2

Ursprungligen av applemagic:

Det var LCC installer ver. 1.0.4 hämtat på svenska logitech sidan till mus LX7.

Är du helt säker på att det var LCC 1.0.4 du laddade ner? I så fall är den ju uråldrig.

Jag provade att söka på LX7 nu, och fick då LCC 3.2 som nerladdningsförslag.

LX7 Cordless Optical Mouse

Prova med den i stället.

Jag har förtydligat trådens rubrik. Den gamla rubriken ("Nederländska") sade inte speciellt mycket om vad tråden egentligen handlar om.

Jag har också flyttat tråden till rätt forum.

/Mod

  • Medlem
  • Linköping
  • 2010-03-25 15:17

Jag har haft samma problem med samma språk när det gäller Skype. Lösningen i det fallet var inte så komplicerad. Stäng programmet, öpnna systeminställningar, öppna språk, ändra prioritetsordningen på dom installerade språken så att Svenska kommer högre upp, godkänn och stäng systeminställningar , starta programmet igen. Och då bara fungerade det, kanske går för dig med.

Jesper det stämmer att det är 3.2.0 som jag laddat ner det är under info om paketet det står 1.0.4 ???

1
Bevaka tråden