Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Exchange Todo i en iPhone? Hur löser man det?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett problem.

En användare är helt beroende av "todo" listorna i Entourage/Outlook. Hur får man över dem i en iPhone? Han envisas med sin Nokia som till och från slutar att fungera, vilket ger enorma supportkostnader.

Hur får man över dem? Någon bra app?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-15 15:31

Synka via iCal, och sedan push på mailen kanske funkar?

jag använder omnifocus, och det fungerar bra, men då inte med iCal, utan som fristående app.

Hej!

Jag har skaffat ett konto på Toodledo :: A to-do list to organize your tasks som är en webbtjänst för "att-göra-listor"

Den tjänsten synkar jag till iPhone via deras app Toodledo. Har även hittat en plugin till Outlook.

Efter lite trixande funkar det riktigt bra!!

Hmmm, känns som det inte finns ingen bra lösning som inte kräver en massa pluggins. Tack för hjälpen dock!

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-02-16 23:06
Ursprungligen av Sweet_112:

Hmmm, känns som det inte finns ingen bra lösning som inte kräver en massa pluggins. Tack för hjälpen dock!

Instämmer med Emil, Toodledo är riktigt smidigt. Vill man ha bättre funktionalitet än så får man nog börja programmera själv.

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-02-16 22:39

Kör med gmails todo listor, så kan man skapa dom i mail.app i osx och sedan komma åt dom direkt i gmail på iphone, eller tvärtom.

Googla sen på "todo widget" kommer inte ihåg vad den heter, men så hittade jag den, en smidig plugin som visar alla todos från mail.app och ical.app...

1
Bevaka tråden