Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cydia försvann?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet inte exakt hur länge sedan men misstänker att det hände här om dagen då jag uppdaterade iphonen med den senaste firmware. Nu har jag varken Cydia eller Rock kvar i itunes eller telefonen.

Någon som vet vad detta kan bero på och hur får man tillbaks dom? Är ingen iphoneninja och undrar om man måste jailbreaka om telefonen eller kan man bara ladda ner programmen igen? Och i så fall vart hittar jag dem?

Tacksam för hjälp.

/F

Uppgraderar du systemet i telefonen försvinner ju jailbreaket.

det är bara att jailbreaka igen om inte blackrain ligger kvar. när man installerar ny firmware byts hela systemet ut läggs in på nytt.

edit: attans du kom före marcushedenstrom

Och eftersom du antagligen uppdaterade till 3.1.3 så kan det, beroende på vilken modell du har, vara omöjligt att för tillfället jailbreaka igen.

Detta finns det information om lite varstans på forumet och över hela internet har det ju knappt gått att missa varningar i stil med "Om du har jailbreakat, uppdatera INTE till 3.1.3!". Så är det ju faktiskt nästan varje gång det kommer en ny firmware.

EDIT: Bah, det tar för lång tid att posta från iPhone!

Jaha, vad jobbigt. Då vet jag det. Tack för snabba svar.

Here we go again...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-05 15:59

Sök först innan man postar en tråd, snälla hur svårt kan det vara?!?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-05 23:15

Har du använt Cydia i din jailbreakade telefon så kan du nerdegrera den ( svårt ord ). Googla hur..

1
Bevaka tråden