Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saft fungerar inte?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-28 05:05

Hej 99.se

har problem med att komma till inställningar för Saft när jag går in i safari sedan väljer Saft så kommer inte saft inställningar upp? varför är det så? nån med likadant problem?

Har saft som insticksfil och öppnar safari i 32-bitars läge. Har också försökt installera om safari och saft men det fungerar inte.:confused::tveksam:

//MickeSH

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-01-28 06:29

Får du upp någon varning när du startar Safari? Kolla även deras hemsida så att du har senaste versionen installerad. Vet inte om du kollar på rätt ställe men Saft inställningar kommer du åt genom Safari/Inställningar/Saft.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-28 07:57

Det är just dit jag inte kommer till, trycker på saft men inställningarna kommer inte fram. men kan iaf ha fullskäms läge och maximera fönstret.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2010-01-28 08:20

Finns säkert mer du kan göra. Slänga plist-filer och liknande men det får någon annan ta. Jag är inte så hemma på det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-28 08:34

okej

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-01 06:40

Men det fixade sig, en nu update fixade allt:)

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-08-11 10:13

Saft fungerar inte i Lion ännu. Verksamheten verkar ligga nere när man besöker deras hemsida. Någon som vet något ytterligare?

1
Bevaka tråden