Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag säger hej

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå,

Thomas Biström heter jag och är rätt ny här, hade mitt första inlägg här för några månader sedan innan jag ens hade en Mac. Men idag ringde det på dörren och där stod min MacBook Pro och väntade på att komma in i sitt nya hem.

Jag måste säga än fast en dag inte har gått än så är jag helt frälst. Nu står det dock och vilar eftersom jag kommer att söka efter lite program som jag behöver, och behöver också lära mig lite hur allt fungerar.

Så vem är jag? 32 årig (ung?) man från Umeå, Norrland som gillar livet. Jag driver ett par internetbaserade webbföretag och kommer att öppna ett par webbshoppar under 2010. Har väldigt många projekt på nätet så jag tänkte att det kan aldrig skada att ha en Mac men efter idag när jag suttit med Macen så har jag undrat varför det tog sådan tid för mig att förstå.

Även om det är mycket som givetvis är förvirrande känns det väldigt väldigt lovande och skulle inte förvåna mig alls om jag helt dumpar PC:n i framtiden. Så, det var iaf lite information om vem jag är och tror jag kommer snappa upp mycket bra på detta forum av alla begåvade Macanvändare här!

Välkommen till den ljusa sidan!

... Och välkommen ombord på 99.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-12-17 11:54

Säger samma som ovan författare, välkommen till den ljusa sidan, du kommer inte ändra dig
Lycka till och njut av din nya dator

Vi har alldeles utmärkta tidigare trådar om var man kan hitta bra program. Tex denna:

Inlägg 2, 6 och 7 i denna tråd:
http://www.99.se/ovrig-programvara/254381-ovaerderlig-programvara.html

1
Bevaka tråden