Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Navigons bilhållare för Iphone?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-10-12 21:52

Hej!

Nån som sett om den finns att köpa än?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-03 13:57

hej, inte exakt när men då den verkar ha släppts idag så borde det inte dröja länge innan vi får möjligheten att lägga ut 5-600 Svenska riskdaler på ett stycke bakad plast utan någon som helst funktionalitet... jag tycker iaf att de kunde bemödat sig med att skicka med ett dash mount

Någon som provat den? Ser onekligen väldigt stilig ut. Går hållaren att tilta upp/ner tro?

Navigon iPhone Bilhållare - Biltillbehör - Macoteket

Jag köpte den, men sedan lämnade tlbx eftersom beställde TomTom Car Kit. Hur som helst, NAvigons hållare är väldigt snygg och man kan vrida upp och ner osv. Sladden till laddaren är lika kort som original (den vita som kommer i iPhones kartong) . Själv anslutningen som man stoppar i ciggarettändaren är ganska fifigt eftersom den nästan inte alls sticker ut, vilket är mycket bra. Men ska man koppla laddaren till nedre delen av iPhonen och sedan man kanske vill koppla till stereo genom hörlursutgången så syns sladdar både uppe och nere och det ser inte så roligt ut ...
Lägg lite mer pengar på TomTom men du blir säkert nöjd.

Ursprungligen av toox500:

Jag köpte den, men sedan lämnade tlbx eftersom beställde TomTom Car Kit. Hur som helst, NAvigons hållare är väldigt snygg och man kan vrida upp och ner osv. Sladden till laddaren är lika kort som original (den vita som kommer i iPhones kartong) . Själv anslutningen som man stoppar i ciggarettändaren är ganska fifigt eftersom den nästan inte alls sticker ut, vilket är mycket bra. Men ska man koppla laddaren till nedre delen av iPhonen och sedan man kanske vill koppla till stereo genom hörlursutgången så syns sladdar både uppe och nere och det ser inte så roligt ut ...
Lägg lite mer pengar på TomTom men du blir säkert nöjd.

Låter bra! Tror inte sladdfan kommer räcka i min bil. Behöver ha en som är mycket längre.. tips?

Finns väl förlängningskablar?
Enda jag hittade var Clas Ohlson Internetbutik - Allt för en enklare vardag men å sidan tycker jag att CO suger för navigering/hitta det man söker :-/

Vi har (äntligen) fått in Navigon iaf: Navigon Bilhållare ink. billaddare - iPhonebutiken.se

1
Bevaka tråden