Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ang. kör pluggar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bjuv
  • 2009-09-02 14:30

Hej,

Jag skulle gärna vilja bli tipsad om något riktigt bra kör program.
Just nu använder jag Logic 8....å där finns inte mycket kul.

Det kanske finns bättre körer i 9´an?!?!?!

Tacksam för lite tips.

Mvh
XTX

Jag vet inte riktigt om det är det du är ute efter, men det finns ett helt sanslöst sample-baserat program som heter East West, Quantum Leap Symphonic choirs. Här kan du skriva in uttal och vad som ska sjungas. Det låter så otroligt bra, men kostar nog mellan 4-5 tusen. Hade lätt köpt det om jag haft pengar och en brutal dator, då det kräver mycket processorkraft.
Kolla in länkarna, lyssna på hemsidan, och på Youtube ser du hur du arbetar med det. Helt grymt!

East West Samples - Quantum Leap Symphonic Choirs - PLAY Edition

YouTube - Quantum Leap Symphonic Choirs

/Jonathan

  • Medlem
  • Bjuv
  • 2009-09-15 11:38
Ursprungligen av onathanj:

Jag vet inte riktigt om det är det du är ute efter, men det finns ett helt sanslöst sample-baserat program som heter East West, Quantum Leap Symphonic choirs. Här kan du skriva in uttal och vad som ska sjungas. Det låter så otroligt bra, men kostar nog mellan 4-5 tusen. Hade lätt köpt det om jag haft pengar och en brutal dator, då det kräver mycket processorkraft.
Kolla in länkarna, lyssna på hemsidan, och på Youtube ser du hur du arbetar med det. Helt grymt!

East West Samples - Quantum Leap Symphonic Choirs - PLAY Edition

YouTube - Quantum Leap Symphonic Choirs

/Jonathan

Tusen tack,

Detta var nog vad jag letade efter!
Super!!!!

Kul, hör gärna av dig och dela med dig av erfarenheten sen. Kommer själv skaffa det så småningom!
/Jonathan

1
Bevaka tråden