Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis VPN-tjänst för bittorrent?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag vill använda torrentprogram utan att behöva oroa mig för ipredlagen. Jag har läst att man kan använda sig av "VPN" och har kollat upp olika program som tex anonine och ivacy men alla kostar cash. Finns det något gratis macprogram som jag kan använda för att ladda ner med bittorrent anonymt genom VPN?

Provat att följa lagen? Det kostar inget.

Vi som betalar för oss, vill du att vi ska hjälpa dig hitta ett gratis program, som gör att du kan skaffa gratis det vi betalar för?

Kanske är dags att skaffa ett jobb?

Orioles, bra VPN-tjänster kostar helt enkelt pengar.

Marcus, det är inte olagligt att VPN-tunnla sin p2p-trafik, vilket denna fråga trots allt handlar om.

Ursprungligen av Stinky:

...det är inte olagligt att VPN-tunnla sin p2p-trafik, vilket denna fråga trots allt handlar om.

Jo, men trådskaparen pratar ju själv om att "inte behöva oroa sig för IPRED-lagen"... och då får man väl anta att han sysslar med något som inte gillas av den lagen...

Jag har ändrat rubriken lite. Jag ändrade "VPN-programvara" till "VPN-tjänst".

För gratis programvara är nog inte något problem. Det är ju själva tjänsten, att koppla upp sig mot någon via VPN, som kostar pengar.

Programvara: MacUpdate Search

/Mod

  • Medlem
  • 2009-08-12 15:09
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jo, men trådskaparen pratar ju själv om att "inte behöva oroa sig för IPRED-lagen"... och då får man väl anta att han sysslar med något som inte gillas av den lagen...

Visserligen är det hårklyverier, men man kan ju oroas av ipred även med rent mjöl i påsen.

Ursprungligen av Baron:

...man kan ju oroas av ipred även med rent mjöl i påsen.

Jo, det är klart, och därför får tråden vara kvar och vara öppen...

Men tror vi verkligen att det är så i det här fallet?

1
Bevaka tråden