Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välja present från Adobe

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haj

När man reggar Photoshop så får man välja en av följande presenter:

30 days of Lynda.com training
30-day trial to Safari Books Online
40% off on AdobePress books (bla. Scott Kelby böcker)
Two issues of Layers magazine
Sanvito Pro Opticals, teckensnitt

Vilket val rekomenderas? Några erfarenheter av Lynda?

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-08-01 18:05

Jag är också intresserad av svaret. Har ignorerat det hittills, men nåt av det där kanske är användbart?

Lynda.com är helt fantastiskt, använder det hela tiden. Finns hur mycket som helst att lära sig. En webbtjänst som jag verkligen kan rekommendera!

  • Medlem
  • City
  • 2009-08-02 14:42

Vi körde på typsnitt men har inte använt, det är ganska anonymt.
Hade vi fått välja igen hade det blivit tidningen

Safari Books Online är grymt, ta det! (nästa person som står i valet och kvalet).

Valde Lynda och är nöjd

Lite lurigt dock, man får inget riktigt konto utan ett "promo" och då kan man inte ladda ner demo-filer till föreläsningarna. Annars väldigt nöjd.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-01 09:58

Min erfarenhet av att regga och välja en av "presenterna" har varit väldigt dåliga. Har varit privat adobe kund sen CS1 och alltid valt tidningarna. Har inte sett röken av 1 enda tidning. Installera Photoshop CS4 på Snowleoparden i Lördags och knappa in mina uppgifter igen, fick mailet och valde lynda och har aldrig varit mer nöjd än vad jag är idag!

Slutsats: Lynda är en otrolig kunskapsbank alla borde ta en titt på! (inte bara adobe produkter)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-10 14:07

Håller med om Lynda - fantastisk resurs för alla program (inte bara Adobes program), har prenumeration där sedan något år tillbaka.

1
Bevaka tråden