Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ska jag göra när jag säljer min IPod Touch?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nordanstig
  • 2009-06-16 20:14

Hallå nu är det så att jag tänkte att jag skulle sälja min IPod Touch 32GB Gen1, men ska jag rensa ut den helt (återställa) eller hur ska jag göra för att få bort mina uppgifter och ha kvar uppdateringen så man kan använda App store på den?

Tacksam för svar!

Smidigast är väl att göra återställning i iTunes.

Antar att du köpte 2.0-mjukvaran till den? Du har antagligen kvar den, om du inte har tömt datorn sedan dess.

  • Medlem
  • Nordanstig
  • 2009-06-18 14:48

Okej, ja jag har nog kvar den men vart ligger den om jag skulle återställa och sedan installera den?

  • Medlem
  • Nordanstig
  • 2009-06-21 22:19

Är det någon som kan hjälpa mig, för jag skulle vilja sälja den så snabbt som möjligt? :'(:)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-22 11:34

Det är väl bara att stoppa den i datorn, sen trycka på återställ i iTunes? Jag förstår inte problemet?

Uppdateringen ligger förmodligen:
C:\User\*Användare*\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates\

  • Medlem
  • Nordanstig
  • 2009-06-22 13:57
Ursprungligen av ecth:

Det är väl bara att stoppa den i datorn, sen trycka på återställ i iTunes? Jag förstår inte problemet?

Uppdateringen ligger förmodligen:
C:\User\*Användare*\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates\

Okej tack och bock! Jag ville veta vart jag hitta uppdateringen bara nu.

Ska lägga upp den på blocket nu snart tror jag om ingen här vill köpa den? (;

Tänkte på att sälja min också, problemet är att jag har graverat den... vad korkad jag var
Det står:
"Mitt namn"
"iWish Apple Made Everything"

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-22 12:07

Gravyrer är ju aldrig roligt när man ska sälja något. Är det för och efternamn ? Om bara förnamn så är det ju en annan sak...
Sen så finns det ju massa skal och sånt. Jag kör ett läderfodral och enda gången jag tittar på baksidan är när jag ska ladda den eller bara känner för att ta ur den. (Jag laddar den utanför bara för att jag är överbeskyddande och tror att min iPod ska bli varm, samt att det är lite smidigare om jag av nån anledning skulle vilja ta ur den.

Det är bara förnamn, däremot så är jag invandrare så mitt namn är väldigt speciellt om vi lämnar det så...

Men jag vill nog inte sälja den just nu, det får bli någon gång i framtiden om det blir aktuellt är super nöjd med den än så länge.

1
Bevaka tråden