Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glömt användarnamn

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det så att min syster är i akut behov av denna sidan och hon har en användare, oturligt nog har hon glömt sitt användarnamn, det finns inget alternativ för att få tbx det verkar det som.
Jag hittade ingen kontakt med fotosidans admins heller. Hon skickade efter glömt lösenord och hon blev automatiskt inloggad tack vare det, men nu när hon skulle logga in igen så funkade inte hennes "Lisa Claesson" som användarnamn, det var användarnamnet hon såg på sin sida när hon var inloggad.

Finns det inget sätt att logga in än att ta glömt lösenord hela tiden?! Någon kunning som kan?
Hjälp tack!

När hon är inloggad kan hon ju gå till "Mitt konto" eller "Mina inställningar", eller vad det nu heter på den sajten.

Där måste hon ju kunna se sitt användarnamn.

Senast redigerat 2009-06-12 12:34

Flyttade tråden från "Digitalfoto" till "Internet & bredband". Även om problemet har uppstått på "fotosidan.se", så har ju själva frågan ingenting med foto att göra.

/Mod

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-06-12 12:27

Under "Min Profil", står det användarnamn:xxxxxxxx.

tackar

Varför inte ha en liten bok; modell pytteliten anteckningsbok;
i den skriver man upp tre saker på en sida.

Sitenamn
Användarnamn
Lösenordet

Göm boken, så ingen hittar den.

Funkar klockrent. Även den dag en hårddisk rasar...

Nu menar jag inte att man skall skriva ner dödligt vikiga saker där, men lösen osv till mailen, FB osv går ju bra.

1
Bevaka tråden