Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Sibeliusinstallation läser in gammal produktnyckel

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-06-10 21:40

Hej, Detta kan i vart fall inte vara fel tråd!!

Jag har problem med att avinstallera ett program som varit installerat på min dator.
Den behåller en gammal produktnyckel. När jag nu har en ny programvara som jag äger så vill den inte ta den licensen utan den nya programvaran tar den gamla produktnyckeln. Jag har avinstallerat och ja, jag har laddat ner "Clean App" Men det hjälper inte. Var kan jag mer leta för att få bort den gamla skiten. Någon som har ett bra svar.

Inga spydiga kommentarer nu, Jag har lagt ner 3 timmar på att hitta något vettigt på den här siten.

Ursprungligen av Pehja:

Jag har problem med att avinstallera ett program som varit installerat på min dator. Den behåller en gammal produktnyckel...

Om du berättar vilket program det handlar om, så kanske någon känner till var just det programmet "gömmer" sina filer, och kanske t.o.m exakt vilken fil du ska ta bort.

Annars är väl bra ställen att börja leta:
Library/Application Support
och
[din användare]/Library/Application Support

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-06-10 22:05

God point, Programmet är notprogrammet Sibelius 5.2. Jag letar i de ställen du uppget. Tack!

  • Medlem
  • 2009-06-10 22:27
Ursprungligen av Pehja:

Hej, Detta kan i vart fall inte vara fel tråd!!

...

Inga spydiga kommentarer nu, Jag har lagt ner 3 timmar på att hitta något vettigt på den här siten.

Flyttar frågan till en egen tråd.
Admin

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-06-10 22:40
Ursprungligen av Baron:

Flyttar frågan till en egen tråd.
Admin

Haha, ja jäsingen...

1
Bevaka tråden