Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apps stänger ner sig

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-04-30 09:04

Hej!

Jag har en jailbreakad iPhone 3G med yellowsn0w med firmware 2.2. Den har fungerat klockrent fram till för någon vecka sedan då massor av apps plötsligt slutat fungera. När jag startar en app så stängs den ner efter bara någon sekund.

Har provat starta om telefonen flertalet gånger utan resultat och vet inte riktigt hur jag ska gå vidare och felsöka. Någon som har en idé om vad jag kan testa för att få ordning på den?

Mvh Tony

Ursprungligen av jiggsaw:

Hej!

Jag har en jailbreakad iPhone 3G med yellowsn0w med firmware 2.2. Den har fungerat klockrent fram till för någon vecka sedan då massor av apps plötsligt slutat fungera. När jag startar en app så stängs den ner efter bara någon sekund.

Har provat starta om telefonen flertalet gånger utan resultat och vet inte riktigt hur jag ska gå vidare och felsöka. Någon som har en idé om vad jag kan testa för att få ordning på den?

Mvh Tony

Testa att radera dem från iPhonen(hålla inne ikonen och sedan trycka bot dem med krysset), göra en soft reset på iPhonen och sedan installera dem igen via iTunes.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-05-04 10:35

Kolla minnesallokeringen med iStat app. Frigör vid behov.

1
Bevaka tråden