Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan surfa via autentisering på gästkonto trots begränsad behörighet

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har också lite problem med föräldrakontrollen, fast på ett annat sätt. Så jag lånar tråden lite...

Jag har skapat ett gästkonto, sen begränsat en del program, inställningar osv. Dock så har jag klickat i att man ska kunna surfa obegränsat, trots det har den som loggat in på gästkontot fått upp en ruta om autentisering för att surfa. Vissa sidor har gått bra, andra inte, osv.

Dessutom vill inte gästkontot spara lösenordet till Spotify-kontot heller, trots att det är sparat i annat fall. Det verkar som att den helt enkelt bara är förvirrande okonsistent... Några tankar?

Ursprungligen av danbrynefall:

Dessutom vill inte gästkontot spara lösenordet till Spotify-kontot heller, trots att det är sparat i annat fall. Det verkar som att den helt enkelt bara är förvirrande okonsistent... Några tankar?

När man använder sig av den inbyggda funktionen gästkonto i senaste versionen av os x raderas allt på kontot vid utloggning.

Ursprungligen av Mikael E:

När man använder sig av den inbyggda funktionen gästkonto i senaste versionen av os x raderas allt på kontot vid utloggning.

Ja jag kom på det efter lite läsning, fick göra ett vanligt användarkonto för att lösa det.

1
Bevaka tråden