Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ till senuti? För att få en blandat album "sammansatt".

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-04-04 22:16

Finns det något program (inte senuti) som kan överföra ens musik från iPhone/iPod till iTunes? Senuti har ju de svagheterna att det bara går att överföra 1800 låtar gratis. Samt att om man har ett album på iPhonen som är blandat, dvs många olika artister, så samlas inte dessa i ett album i iTunes. Utan blir spridda över hela biblioteket. Vilket blir jobbigt om det rör sig om mer än 300 låtar som i detta fall.

Tips mottages tacksamt, helst gratisprogram.

Ursprungligen av Dalle:

Senuti har ju de svagheterna att det bara går att överföra 1800 låtar gratis.

Ahaa det visste jag inte. Har ju bara använt det till och föra över ungefär 1500 låtar men.

Rent allmänt när det gäller o-/feltaggade album brukar jag 1) skapa en ny spellista i iTunes (namnge den "temp" eller dyl), 2) dra in _ett_ album, 3) fixa alla taggar, album art osv (går fort när hela albumet ligger samlat och inte utspritt), 4) radera allt i den temporära spellistan (allt finns ju i huvudbiblioteket), 5) dra in nästa album... [rinse and repeat].

Senast redigerat 2009-05-01 07:39

Sedan kan man tycka att det inte är så dyrt att köpa senuti och stödja utvecklaren då 18 US-dollar = 143,834303 svenska kronor idag om det bara trilskas med blandade album. Har du rapporterat buggen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-06-05 21:08

PodWorks tror jag är bättre än Senuti, varför vet jag inte men jag har fått för mej det, det är mycket billigare också.

1
Bevaka tråden